Ak nemôžete nastúpiť na cestu a máte uzatvorené cestovné poistenie s krytím storna, stornujte cestu bezodkladne tam, kde ste ju objednali (napr. v cestovnej kancelárii).
Následne si stiahnite na Hlásenie poistnej udalosti - poistenie storna (pdf)
Vyplňte časť:
Časť B: Otázky pre účastníka cesty.
Časť A: Otázky pre cestovnú kanceláriu príp. organizátora cesty si dajte vyplniť a potvrdiť v cestovnej kancelárii alebo agentúre.
Časť C: Otázky pre ošetrujúceho lekára vypĺňa ošetrujúci odborný lekár v prípade, ak na cestu nie je možné nastúpiť zo zdravotných dôvodov.
K Hláseniu poistnej udalosti je potrebné doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení,
potvrdenie o rezervácii zájazdu/letenky/inej služby,
stornofaktúru,
potvrdenie o pracovnej neschopnosti,
podrobnú lekársku správu.
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava