V prípade, ak je cestu nutné prerušiť zo zdravotných dôvodov a máte uzatvorené cestovné poistenie s krytím pre prípad prerušenia cesty, kontaktujte asistenčnú službu na Núdzovej linke Európskej: +421/2/544 177 11 (-12).
Po návrate na Slovensko si stiahnite na Hlásenie poistnej udalosti - poistenie storna (pdf)
Vyplňte časť B: Otázky pre účastníka cesty.
Časť A: Otázky na cestovnú kanceláriu príp. organizátora cesty si dajte vyplniť a potvrdiť v cestovnej kancelárii alebo agentúre. Ak sa cesta musela prerušiť zo zdravotných dôvodov, poistený má povinnosť predložiť o tom potvrdenie od miestneho ošetrujúceho lekára a lekársku správu, ktorá v prípade prerušenia cesty nahrádza.
Časť C: Otázky pre ošetrujúceho lekára. Svojvoľné prerušenie cesty nie je poistené!
K Hláseniu poistnej udalosti treba doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení,
potvrdenie o rezervácii zájazdu/letenky/inej služby,
stornofaktúru – vyčíslenie nevyužitých služieb,
lekársku správu a odporúčanie miestneho lekára v zahraničí cestu prerušiť,
účty za nocľah, cestovné náklady v origináloch.
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava