Ak nemôžete nastúpiť na cestu a máte uzatvorené cestovné poistenie s krytím storna, stornujte cestu bezodkladne tam, kde ste ju objednali (napr. v cestovnej kancelárii).
Následne si stiahnite na Hlásenie poistnej udalosti - poistenie storna (pdf)
formulár Hlásenie o poistnej udalosti – Poistenie storna.
Vyplňte časť
Časť B: Otázky na účastníka cesty.
Časť A: Otázky na cestovnú kanceláriu príp. organizátora cesty si dajte vyplniť a potvrdiť v cestovnej kancelárii alebo agentúre.
Časť C: Otázky na ošetrujúceho lekára vypĺňa ošetrujúci odborný lekár v prípade, že na cestu nie je možné nastúpiť zo zdravotných dôvodov.
K Hláseniu poistnej udalosti je potrebné doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
potvrdenie o rezervácii zájazdu/ letenky/ inej služby
stornofaktúra
potvrdenie o pracovnej neschopnosti
podrobná lekárska správa
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
Vyplňte formulár Hlásenie poistnej udalosti - poistenie storna (pdf)
Vyplňte časť
Časť B: Otázky na účastníka cesty.
Časť A: Otázky na cestovnú kanceláriu príp. organizátora cesty si dajte vyplniť a potvrdiť v cestovnej kancelárii alebo agentúre.
K Hláseniu poistnej udalosti je potrebné doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
potvrdenie o rezervácii zájazdu/ letenky/ inej služby
stornofaktúra
výsledok o pozitívnom PCR teste (nie starší ako 14 dní pred plánovaným nástupom na cestu)
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
V prípade, že cestu je nutné prerušiť zo zdravotných dôvodov a máte uzatvorené cestovné poistenie s krytím pre prípad prerušenia cesty, kontaktujte asistenčnú službu na Núdzovej linke Európskej: +421/2/544 177 11 (-12).
Po návrate na Slovensko si stiahnite Hlásenie poistnej udalosti - poistenie storna (pdf)
Vyplňte časť B: Otázky na účastníka cesty. Časť A: Otázky na cestovnú kanceláriu príp. organizátora cesty si dajte vyplniť a potvrdiť v cestovnej kancelárii alebo agentúre. Ak sa cesta musela prerušiť zo zdravotných dôvodov, poistený má povinnosť predložiť o tom potvrdenie od miestneho ošetrujúceho lekára a lekársku správu, ktorá v prípade prerušenia cesty nahrádza
Časť C: Otázky na ošetrujúceho lekára. Svojvoľné prerušenie cesty nie je poistené!
K Hláseniu poistnej udalosti treba doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
potvrdenie o rezervácii zájazdu/ letenky/ inej služby
stornofaktúra – vyčíslenie nevyužitých služieb
lekárska správa a odporúčanie miestneho lekára v zahraničí cestu prerušiť
účty za nocľah, cestovné náklady v origináloch
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
Ak sa váš príchod na stanicu/letisko, kde sa má cesta podľa rezervácie začať, oneskorí z dôvodu: úrazu alebo dopravnej nehody poisteného, technickej poruchy použitého dopravného prostriedku alebo meškania dopravného prostriedku, ktorý vás mal dopraviť na stanicu/letisko, kde sa má cesta podľa rezervácie poistenej služby začať, nechajte si túto skutočnosť potvrdiť u prepravcu. V tomto prípade vám budú uhradené potrebné a preukázané náklady na nevyhnutné prenocovanie, stravovanie alebo náklady na cestu na inú stanicu/letisko až do dohodnutej sumy v prípade, že máte uzatvorené cestovné poistenie s krytím zmeškania dopravného prostriedku a oneskoreného návratu.
Po návrate na Slovensko nám zašlite nasledovné doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
potvrdenie o rezervácii zájazdu/ letenky/ inej služby
potvrdenie príčiny meškania dopravného prostriedku
doklady za uhradené náklady
Príslušné doklady nám zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
Ak sa váš plánovaný príchod na domovskú stanicu/letisko, kde sa cesta začala, preukázateľne oneskorí a preto nie je možná cesta zo stanice/letiska do bydliska podľa pôvodného plánu, nahradíme vám potrebné a preukázateľné náklady na taxík, prenocovanie, stravovanie až do dohodnutej sumy v prípade, že máte uzatvorené cestovné poistenie s krytím zmeškania dopravného prostriedku a oneskoreného návratu.
Po návrate na Slovensko nám zašlite nasledovné doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
potvrdenie o rezervácii zájazdu/ letenky/ inej služby
potvrdenie o meškaní dopravného prostriedku
doklady za uhradené náklady
Príslušné doklady nám zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
Poškodenie, zničenie alebo stratu (krádež, lúpež) si nechajte bezpodmienečne na mieste písomne potvrdiť - napr. pri lúpeži/krádeži od polície; pri poškodení počas prepravy od prepravcu (napr. leteckej spoločnosti). Bez predloženia týchto dokladov nie je možné si škodu u nás nárokovať. Je nevyhnutné, aby ste mali uzatvorené cestovné poistenie s krytím batožiny.
Pri nutných nákupoch náhradných vecí pri oneskorenom dodaní batožiny si nechajte meškanie batožiny bezpodmienečne potvrdiť prepravcom (napr. letecká spoločnosť) a uschovajte si účty za nákup náhradných vecí.
Pri strate cestovných dokladov/cestovných platobných prostriedkov kontaktujte asistenčnú službu na Núdzovej linke Európskej: +421/2/544 177 11 (-12).
Po návrate na Slovensko si stiahnite Hlásenie poistnej udalosti - batožina (pdf)
K Hláseniu poistnej udalosti treba doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
originál policajného protokolu/potvrdenia
originály o kúpe odcudzenej batožiny
letenka + originál bag tag
originál potvrdenia o nahlásení škody leteckej spoločnosti príp. inému prepravcovi - Demage Report, Property irregularity report (PIR)
predbežný rozpočet na opravu, príp. potvrdenie o tom, že oprava nie je rentabilná
fotky poškodenej batožiny
originál potvrdenia od prepravcu o neúspešnom pátraní po batožine (vydáva dopravca cca 4 týždne od nahlásenia škody)
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
Hláste sa bezodkladne na Núdzovej linke Európskej: +421/2/544 177 11 (-12).
V prípade, že ste v zahraničí boli nútený vyhľadať lekársku pomoc, boli ste ambulantne ošetrený a za ošetrenie ste zaplatili na mieste, predložte nám všetky doklady po návrate na Slovensko. Je potrebné, aby vaše cestovné poistenie zahŕňalo krytie liečebných nákladov.
Stiahnite si a vyplňte Hlásenie poistnej udalosti – liečebné náklady (pdf)
K Hláseniu poistnej udalosti treba doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
cestovné podklady (Zmluva o zájazde, letenky, atď.)
lekárske správy zo zahraničia
faktúra za ošetrenie (originál)
faktúra za lieky (originál)
V prípade hospitalizácie je nutné nahlásiť túto skutočnosť bezodkladne na Núdzovej linke Európskej: +421/2/544 177 11 (-12).
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
Vyplňte formulár Hlásenie poistnej udalosti – liečebné náklady (pdf)
K Hláseniu poistnej udalosti treba doložiť nasledujúce doklady:
potvrdenie o cestovnom poistení
cestovné podklady (Zmluva o zájazde, letenky, atď.)
faktúra za dodatočné náklady na ubytovanie
výsledok o pozitívnom PCR teste v zahraničí
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
V prípade vzniku škody tretej strane nedávajte poškodeným žiadne priznanie viny vo forme písomného alebo ústneho súhlasu, príp. platby, trvajte na zaprotokolovaní udalosti a bezodkladne kontaktujte infolinku Európskej +421/2/544 177 04.
V prípade núdzovej situácie neváhajte kontaktovať Núdzovú linku Európskej: +421/2/544 177 11 (-12).
Odporúčame si čo najskôr a najviac detailne poznačiť popis skutkového stavu ako k udalosti došlo a podložiť ho fotkami. Je potrebné mať uzatvorené cestovné postenie s krytím zodpovednosti.
V prípade, že sa ocitnete v núdzovej situácii neváhajte kontaktovať našu Núdzovú linku +421/2/544 177 11 (-12). Asistenčná služba vám zabezpečí pomoc pri zadržaní alebo hrozbe zadržania políciou, právnu pomoc (tlmočníka), príp. vám sprostredkuje preddavok pre advokáta. Je potrebné mať uzatvorené cestovné poistenie s krytím asistenčných služieb.
Poistený je povinný kontaktovať asistenčnú službu- Núdzovú linku Európskej: +421/2/544 177 11 (-12), v opačnom prípade zaniká právo poisteného na poskytnutie poistného plnenia. Je potrebné mať uzatvorené Poistenie opustenej domácnosti.
Poistený je povinný kontaktovať asistenčnú službu- Núdzovú linku Európskej: +421/2/544 177 11 (-12), v opačnom prípade zaniká právo poisteného na poskytnutie poistného plnenia. Je potrebné mať uzatvorené poistenie Asistencia k motorovému vozidlu.
Stiahnite si a vyplňte tlačivo Hlásenie o poistnej udalosti – úpadok cestovnej kancelárie (pdf)
K Hláseniu poistnej udalosti treba doložiť nasledujúce doklady:
zmluva o obstaraní zájazdu
doklad o úhrade za zájazd
poistný certifikát
Vyplnený formulár nám spolu s prílohami zašlite čo najskôr e-mailom na [email protected] alebo poštou na adresu:
Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu,
používateľ ochrannej známky Európska cestovná poisťovňa
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava